Soutěže, dlouhodobá inzertní spolupráce, mediální partnerství a další speciální projekty upoutají pozornost zákazníků a představí společnost v novém světle. Neocenitelné jsou především při navázání kontaktu se specifickými a těžce oslovenými cílovými skupinami. Úspěšné jsou jen v případě správného načasování a precizního provedení. Nebojte se jít do netradičních řešení, kterými zaujmete.
Výběr projektu
Investovat peníze do inzerce nebo designové soutěže pro studenty vysokých škol? Správný výběr projektu pro danou cílovou skupinu je rozhodující.
Mediální partnerství
Najít správného mediálního partnera vyžaduje sice značné úsilí, ale přináší neočekávané výsledky.
Medializace
Netradiční projekt nejen vzbudí zájem zákazníků, ale také zajistí mediální ohlas.
Originální řešení
Každý speciální projekt musí být vždy připraven na míru značce, produktu a potřebám zákazníků.