Soutěže, dlouhodobá inzertní spolupráce, mediální partnerství a další speciální projekty upoutají pozornost zákazníků a představí společnost v novém světle. Neocenitelné jsou především při navázání kontaktu se specifickými a těžce oslovenými cílovými skupinami. Úspěšné jsou jen v případě správného načasování a precizního provedení. Nebojte se jít do netradičních řešení, kterými zaujmete.

1

Výběr projektu

Investovat peníze do inzerce nebo designové soutěže pro studenty vysokých škol? Správný výběr projektu pro danou cílovou skupinu je rozhodující.

3

Mediální partnerství

Najít správného mediálního partnera vyžaduje sice značné úsilí, ale přináší neočekávané výsledky.

2

Medializace

Netradiční projekt nejen vzbudí zájem zákazníků, ale také zajistí mediální ohlas.

4

Originální řešení

Každý speciální projekt musí být vždy připraven na míru značce, produktu a potřebám zákazníků.