Uvádíte na trhu nový produkt či službu, ale nevíte, jak dát spotřebitelům o jejich existenci vědět? Nebo se o Vaší značce a produktech příliš neví? Produktová PR komunikace představuje ideální cestu, jak zákazníkům představit nejen značku, ale také vysvětlit výhody jednotlivých produktů, vzbudit potřebný zájem i důvěru. Každá cílová skupina však vyžaduje individuální přístup, který odráží její životní postoje a zkušenosti. Prostřednictví analýzy cílové skupiny a propracované komunikační strategie můžete tón komunikace vhodně přizpůsobit.
Příprava tiskových materiálů pro média
Kvalitně zpracovaná tisková zpráva nebo infografika dokáže média zaujmout a přinést požadovaný mediální ohlas. Stačí jen vědět, jaký druh materiálů zvolit.
Akce pro novináře
Uspořádat tiskovou konference, snídaňové setkání se zástupci společnosti nebo vytvořit kreativní direct mail pro novináře může Vašim produktům výrazně pomoci.
Fotodokumentace
Produktové a image fotografie mají moc produkt či službu zákazníkovi představit, i prodat. Bez nich je o kvalitách jen stěží přesvědčíte.
Spojení s celebritou
Chcete propagaci Vašeho produktu spojit s VIP osobností z řad herců, zpěváků či sportovců? Pomůže Vám se správným výběrem.