Uvádíte na trhu nový produkt či službu, ale nevíte, jak dát spotřebitelům o jejich existenci vědět? Nebo se o Vaší značce a produktech příliš neví? Produktová PR komunikace představuje ideální cestu, jak zákazníkům představit nejen značku, ale také vysvětlit výhody jednotlivých produktů, vzbudit potřebný zájem i důvěru. Každá cílová skupina však vyžaduje individuální přístup, který odráží její životní postoje a zkušenosti. Prostřednictví analýzy cílové skupiny a propracované komunikační strategie můžete tón komunikace vhodně přizpůsobit.

1

Příprava tiskových materiálů pro média

Kvalitně zpracovaná tisková zpráva nebo infografika dokáže média zaujmout a přinést požadovaný mediální ohlas. Stačí jen vědět, jaký druh materiálů zvolit.

3

Akce pro novináře

Uspořádat tiskovou konference, snídaňové setkání se zástupci společnosti nebo vytvořit kreativní direct mail pro novináře může Vašim produktům výrazně pomoci.

2

Fotodokumentace

Produktové a image fotografie mají moc produkt či službu zákazníkovi představit, i prodat. Bez nich je o kvalitách jen stěží přesvědčíte.

4

Spojení s celebritou

Chcete propagaci Vašeho produktu spojit s VIP osobností z řad herců, zpěváků či sportovců? Pomůže Vám se správným výběrem.