Vybudování vztahu s veřejností, zákazníky nebo obchodními partnery stojí nemalé úsilí a čas. Prostřednictvím kvalitních vztahů s novináři (Media Relations) můžete oslovit velké množství lidí najednou a získat oproti konkurenci cenné body navíc. Kvalitně připravená komunikační strategie, správně zvolené aktivity a soustavná komunikace s novináři přinášejí viditelné výsledky ve vnímání společnosti okolím.
Vypracování komunikační strategie
Cest, jak oslovit stávající či potencionální zákazníky, může být velmi mnoho. S propracovanou komunikační strategií můžete cílů dosáhnout rychleji.
Návrh a realizace PR aktivit
Ať už se rozhodnete připravit propagační materiál, nebo uspořádat tiskovou konferenci s novináři musí každá zvolená aktivita směřovat ke stanovenému cíli.
Analýza cílových skupin
Maminky na mateřské dovolené, vysokoškoláci nebo rodiny s dětmi. Správnou analýzou a definováním cílové skupiny se vyhnete přehmatům v komunikaci.
Komunikace s novináři
Nevíte, jak správně připravit podklady pro novináře, kdy je oslovit a jakým způsobem? Nevadí. Stačí najít správného prostředníka.