Vybudování vztahu s veřejností, zákazníky nebo obchodními partnery stojí nemalé úsilí a čas. Prostřednictvím kvalitních vztahů s novináři (Media Relations) můžete oslovit velké množství lidí najednou a získat oproti konkurenci cenné body navíc. Kvalitně připravená komunikační strategie, správně zvolené aktivity a soustavná komunikace s novináři přinášejí viditelné výsledky ve vnímání společnosti okolím.

1

Vypracování komunikační strategie

Cest, jak oslovit stávající či potencionální zákazníky, může být velmi mnoho. S propracovanou komunikační strategií můžete cílů dosáhnout rychleji.

3

Návrh a realizace PR aktivit

Ať už se rozhodnete připravit propagační materiál, nebo uspořádat tiskovou konferenci s novináři musí každá zvolená aktivita směřovat ke stanovenému cíli.

2

Analýza cílových skupin

Maminky na mateřské dovolené, vysokoškoláci nebo rodiny s dětmi. Správnou analýzou a definováním cílové skupiny se vyhnete přehmatům v komunikaci.

4

Komunikace s novináři

Nevíte, jak správně připravit podklady pro novináře, kdy je oslovit a jakým způsobem? Nevadí. Stačí najít správného prostředníka.