Osobní setkání s novináři, obchodními partnery či budoucími zákazníky vždy vyžaduje nemalou přípravu a čas. Kouzlu osobního setkání se však nic nevyrovná, protože může zcela proměnit postoj lidí k samotné společnosti i jejím zástupcům. Ať už se rozhodnete pro tiskovou konferenci, kulatý stůl s odborníkem, malé snídaňové setkání nebo pozvat novináře přímo do závodu, vždy potřebujete dokonalý scénář, program a připravené mluvčí.

1

Tiskové konference, press tripy a akce pro novináře

Chcete uspořádat akci pro novináře? Pak musíte především zaujmout informacemi a programem.

3

Akce s odborníky

Odborná konference nebo workshop za účasti zajímavých hostů z různých oborů přinese inspiraci také Vašim zaměstnancům.

2

Opening party

Otevření restaurace se neobejde bez party pro obchodní partnery třeba za účasti celebrit, které dodají akci netradiční ráz a přinesou i mediální ohlas.