V dnešní době plné informací již prosté sdělení nezaujme jako dříve. Interní komunikace se zaměstnanci vyžaduje předání informací čtivou a zábavnou formou. Newsletter či firemní časopisy, v nichž lidé naleznou novinky o dění ve společnosti, představují jeden z oblíbených způsobů. Ať už zvolíte elektronickou či tištěnou podobu rozhoduje o úspěchu materiálu vždy grafika, texty a fotografie. Podobně jako v tiskových materiálech připravených pro zákazníky, jejichž úkolem je zajmout a přesvědčit.

1

Časopisy a další tiskoviny

Firemní časopisy stále žijí a tvoří oblíbený komunikační kanál mezi společností, zaměstnanci a klienty. Vytvořte vlastní podle Vašich představ.

3

Newslettery

Rychlé šíření informací mailem představuje hlavní výhodu newsletterů. Ani těm nesmí chybět dobře napsané texty a vhodná grafická úprava.

2

Copywriting a jazykové korektury

Články na míru nemusí vždy znamenat suché čtení, právě naopak! Zábavnou formou mohou informovat o novinkách ve společnosti či o dalších tématech.

4

Firemní tiskoviny

Pozvánky, brožurky, reklamní tiskoviny, plakáty – prostě správný tiskový materiál pro danou příležitost.